Tuesday, May 27, 2008

Bjarne Vincents Johansen

Bjarne Vincents Johansen: "Klik på de links du vil udforske mere i menuen øverst til venstre. Med de nye browsere skal man nok klikke en gang for at aktivere menuen."
don't work in Firefox on Mac OS

slægt: "denne side er tilegnet en af mine store passioner: slægtsforskning. Interessen startede for 5-6 år siden, da jeg en dag var på besøg hos mine forældre. Samtalen gik i den tid oftere og oftere rundt om både min fars og min mors familie. De vidste jo en masse og så alligevel var der ting de ikke havde kendskab til. Jeg fandt lynhurtigt nogle slægts programmer og så begyndte det så småt. Det var jo rimeligt nemt at indtaste alle de nærmeste. Der gik også en del tid med at komme ind i de forskellige programmers muligheder. Jo flere personer der kom ind jo mere uoverskueligt blev det. Det værste var at se hvad man manglede på de enkelte personer. Her hjalp programmerne utroligt meget. Jeg tror ikke det havde fanget på samme måde hvis jeg skulle have skrevet alt i hånden."

efterlysninger - site:bvincents.dk html - Google Search

Links: "Links til Slægtsforskning i Danmark"

0 Comments:

Post a Comment

<< Home